Konferenční hovor DraftKings Q2, protože cena akcií klesá
Po výsledcích za 2. čtvrtletí 2024 uspořádal generální ředitel a finanční ředitel společnosti DraftKings konferenční hovor s investory a akcionáři. Zajímavé je, že se nediskutovalo o otázce ziskovosti. Ale spousta jiného bylo…
Autor: Megan Elswyth
Není žádným tajemstvím, že Zpráva DraftKings za 2. čtvrtletí tento týden se otočil, především kvůli skutečnosti, že operátor konečně vykázal ziskovost a oznámil čtvrtletní čistý příjem 63,8 milionů dolarů.
I když akcie DraftKings klesly okamžitě po zveřejnění zprávy, protože značka stále vykazovala provozní ztrátu, zatímco někteří analytici očekávali vyšší výnosy. Akcie klesly o dalších 11,7 % a v době psaní tohoto článku byly na 31,33 USD.
Nicméně Jason Robins, generální ředitel, a Alan Ellingson, nedávno jmenovaný finančním ředitelem, oslovili akcionáře a později položili otázky.
Illinoisský příplatek
Téma akvizice zákazníků bylo jedním ze dvou významných témat projednávaných mezi DraftKings a akcionáři – druhým byla sazba přirážky.
Důvodem je to, že guvernér státu Illinois začátkem června podepsal zákon o 40% dani ze sportovních sázek, což z něj činí druhý nejvyšší stát pro hrubé příjmy z hazardních her (GGR) po New Yorku, který má v současnosti sazbu 51 %.
Robins a Ellingson však vypadali sebejistě a vysvětlovali, že „nadměrná výkonnost mezi akvizicí zákazníků a jackpocketem by měla kompenzovat daňový problém v Illinois“.
Aby se tento problém vyřešil, společnost DraftKings převede daňovou přirážku na své zákazníky v Illinois, New Yorku, Pensylvánii a Vermontu. Příplatek bude začleněn do tiketů a bude se vztahovat pouze na vítězné sázky.
Když se na to ptali, oba věřili, že „z dlouhodobého hlediska hráči oceňují transparentnost“ a to je nezbytné, abychom „byli konkurenceschopní na nelegálním trhu“. Někteří z akcionářů se ptali, zda to mělo vzbudit pozornost kolem této záležitosti a případně tlačit na regulátory, aby snížili poplatky prostřednictvím nespokojenosti zákazníků, ale DraftKings to popřel.
USA přes LatAm
Objevilo se i téma Latinské Ameriky, kterou poměrně rychle uzavřeli: „Asi bychom to nedělali organicky, asi bychom to dělali přes M&A.“ Robins však objasnil, že to není něco, co by DraftKings právě teď zajímalo, protože týmy se výhradně věnují Severní Americe: „Zaměřte se, soustřeďte se, soustřeďte se! Pojďme vyhrát příležitost k online hraní v USA.“
Pokud jde o strategii, zejména proto, že hlavním faktorem jejích finančních středisek byly vysoké marketingové náklady, společnost DraftKings vysvětlila, že „nereagujeme konkurenceschopně, rozhodujeme se na základě našeho pravidla tříleté návratnosti“ a také údajů o zákaznících. .
„Ryby koušou“
Robins a Ellingson se o to zajímali a říkali: „Právě teď je v tomto odvětví spousta hybnosti“ a „kolem sezóny NFL je hodně rozruch“ a zdůrazňují, že „musíte lovit, když ryby koušou“.
„Dobrou zprávou pro nás je, že velká většina našich marketingových výdajů je flexibilní… je pro nás snadné provádět úpravy,“ řekli Robins a Ellingson. „Pokud zaznamenáme nějaké změny, upravíme naše výdaje a upravíme náš přístup.“
Pokud jde o stávající zákazníky, vysvětlili, že „v průběhu času zaznamenáte pokles [player] kvalitní“. Podle týmu z DraftKings „získáte své nejsilnější hráče během prvních několika let od uvedení na trh státu“ a „hráči, do kterých se dostanete za několik let, jsou slabší než hráči, které získáte v první den.“
Zdroj:www.gamblinginsider.com
Shrnutí
Generální ředitel a finanční ředitel společnosti DraftKings se po výsledcích za 2. čtvrtletí 2024 setkali s investory a akcionáři. Zpráva ukázala ziskovost a čistý příjem ve výši 63,8 milionů dolarů. Akcie DraftKings však klesly kvůli operativní ztrátě a nižším výnosům. Ředitelé se zaměřili na akvizici zákazníků a daňovou přirážku v Ilinois. Hovořili o strategii společnosti a flexibilitě v marketingových výdajích. Důraz kladli na lovení zákazníků v době, kdy je poptávka vysoká. Vysvětlili také, jak se mění kvalita zákazníků a jak společnost reaguje na změny na trhu.