LiveScore spouští fotbalovou hru Build Up
Pro ty, kteří skončí dostatečně vysoko na žebříčku, jsou k dispozici peněžní ceny.
Autor: Ciaran McLoughlin
LiveScore spustilo novou bezplatnou fotbalovou hru ve své aplikaci s názvem Build Up.
Předpokladem hry je, že uživatelé mají za úkol odpovídat na řadu otázek souvisejících se zápasem, předpovídat události, které se mohou během zápasu odehrát, jako je skórování nebo asistence určitého hráče nebo celkový výsledek zápasu atd.
Správné předpovídání těchto výsledků poskytne uživatelům body směrem k jejich umístění v celkovém žebříčku, přičemž méně pravděpodobné předpovědi získají více bodů, kde jsou k dispozici peněžní ceny pro ty, kteří skončí dostatečně vysoko.
První kolo Build Up se odehrálo o víkendu (17. – 18. srpna) v neděli (18. srpna) při cestě Manchesteru City do Chelsea, přičemž hrací kolo bylo zahájeno ve čtvrtek předtím (15. srpna).
Hra je přístupná prostřednictvím aplikace LiveScore pro iOS a Android pro obyvatele Irska a Spojeného království ve věku 18 a více let.
Generální ředitel LiveScore Group Sam Sadi řekl: „Jsme nadšeni, že můžeme spustit Build Up, vzrušující doplněk k sadě bezplatných her LiveScore.
„Spuštění Build Up dále představuje poslání LiveScore Group podporovat vášeň fanoušků pro sport, přivést je blíže k akci a poskytnout šanci vyhrát peněžní ceny, protože stále zlepšujeme zážitek pro fotbalové fanoušky.“
V dalších zprávách společnosti minulý týden LiveScore spustil novou televizní reklamu v Irsku zaměřenou na sportovní publikum, aby propagoval své Platforma „Total Betting“..
Zdroj:www.gamblinginsider.com
Shrnutí
LiveScore spustilo novou fotbalovou hru Build Up, kde uživatelé předvídají události zápasů a soutěží o peněžní ceny. Hra probíhá prostřednictvím aplikace LiveScore pro iOS a Android v Irsku a Spojeném království. První kolo se konalo během víkendu a hráči soutěžili při zápase Manchester City proti Chelsea. Generální ředitel LiveScore Group Sam Sadi uvedl, že cílem je poskytnout fanouškům sportu šanci vyhrát peníze a zlepšit jejich zážitek. Společnost také spustila novou televizní reklamu v Irsku propagující svou platformu Total Betting.