Optimove jmenuje Stephana Dietricha do představenstva
Dietrich nastupuje jako nezávislý člen představenstva.
Autor: Robert Prendergast
Společnost Optimove oznámila jmenování Stephana Dietricha do představenstva.
Dietrich vstoupí do jejího představenstva jako nezávislý, nevýkonný člen.
V roce 2001 Dietrich založil Neolane, kterou v roce 2013 koupila společnost Adobe. Neolane byl přejmenován na Adobe Campaign, přičemž Dietrich se stal viceprezidentem a generálním ředitelem Adobe Campaign až do roku 2018. V současnosti je hostujícím lektorem na Harvard Business School.
Pini Yakuel, CEO Optimove, řekl: „Jsme potěšeni, že můžeme Stephana přivítat v našem představenstvu v době mimořádné dynamiky pro Optimove. Stephan je ostřílený průmyslový manažer s jedinečným úhlem pohledu a s téměř 30 lety zkušeností s vedením úspěšného SaaS Má za sebou řadu úspěchů jako transatlantický vůdce, poradce a člen představenstva.
„Jeho zkušenosti s uváděním na trh s růstem a škálováním společností SaaS od jejich založení až po několik stovek milionů výnosů v různých vertikálách jsou skutečně bezkonkurenční.
„Těšíme se, že využijeme jeho mezinárodní znalosti a odborné znalosti, zatímco budeme nadále obhajovat zákaznicky vedený marketing a vést Optimove v další fázi hyperrůstu v Evropě, Severní Americe a Asii.“
Dietrich řekl: „Optimove vybudovalo jedinečně diferencovanou platformu s velkou vizí, jak aplikovat umělou inteligenci na automatizaci a organizování cest vedených zákazníky, jsem nadšený ze spolupráce s Pinim a jeho talentovaným manažerským týmem, který má analytickou posedlost hmatatelným řízením. hodnotu pro jejich koncové zákazníky.“
Zdroj:www.gamblinginsider.com
Shrnutí
Optimove oznámil jmenování Stephana Dietricha do představenstva jako nezávislého člena. Dietrich je bývalým generálním ředitelem Adobe Campaign, a v současnosti je hostujícím lektorem na Harvard Business School. CEO Optimove, Pini Yakuel, řekl, že Dietrich má téměř 30 let zkušeností s vedením úspěšného SaaS, a jeho zkušenosti s uváděním na trh s růstem a škálováním společností jsou skutečně bezkonkurenční. Optimove plánuje využít jeho mezinárodní znalosti a odborné znalosti při obhajování zákaznicky vedeného marketingu a vedou Optimove v další fázi hyperrůstu v Evropě, Severní Americe a Asii.