Rada pro sázení a hry vyzývá ke spolupráci společností na sociálních sítích pro bezpečnější marketing
BGC vyzvala k větší spolupráci při ochraně mladých lidí a problémových hráčů.
Autor: Robert Prendergast
Společnosti sociálních médií byly vyzvány, aby spolupracovaly na bezpečnějším hazardu. Je třeba se více zaměřit na omezení marketingu, který vidí mladí lidé a problémoví hráči.
Rada pro sázení a hry (BGC) chce zavést nová opatření pro online reklamy; BGC se však domnívá, že to není podporováno platformami sociálních médií.
Generální ředitel BGC Michael Dugher oslovil ministryni kultury Lucy Frazer MP. Dugher napsal Frazerovi a vyzval ji, aby vyvinula větší tlak na společnosti sociálních médií.
V dopise Frazerovi Dugher říká: „Toho nelze dosáhnout bez spolupráce samotných platforem sociálních médií. Jde o rozumné řešení, které členové BGC s nadšením implementují, ale bez spolupráce platforem sociálních médií to nedokážeme.
„Rád bych vás požádal, abyste v této věci pomohli tím, že zavoláte platformy sociálních médií, aby konečně spolupracovaly s BGC a zpřístupnily příslušné funkce, abychom mohli pomoci chránit ty nejzranitelnější.“
BGC oznámila některé pozitivní výsledky své práce, s procento problémových hráčů ve Spojeném království kleslo v roce 2022 na 0,2 %..
BGC by chtěla omezit frekvenci reklam pro mladší věkové skupiny. Členové BGC již podnikli kroky, aby zajistili, že online marketing pro regulované sázkové a herní produkty budou dostávat pouze ti, kteří jsou legálně oprávněni sázet.
Nedávno byl také představen nový kodex chování BGC, který navrhuje, aby fotbalové kluby nepoužívaly své účty na sociálních sítích k zveřejňování přímého marketingu na sázkových kurzech a webech, přičemž fotbalový obsah je na sociálních sítích velmi oblíbený u mladšího publika.
Zdroj:www.gamblinginsider.com
Shrnutí
Rada pro sázení a hry (BGC) vyzvala společnosti sociálních médií k větší spolupráci na ochraně mladých lidí a problémových hráčů. BGC chce omezit marketing, který vidí mladí lidé a problémoví hráči. Generální ředitel BGC Michael Dugher oslovil ministryni kultury Lucy Frazer MP s tímto požadavkem a vyzval ji, aby vyvinula větší tlak na společnosti sociálních médií. BGC se chystá zavést nová opatření pro online reklamy, ale tvrdí, že to není podporováno sociálními médii. BGC již podnikla kroky, aby zajistila, že online marketing pro regulované sázkové a herní produkty dostávají pouze ti, kteří jsou legálně oprávněni sázet.