Konečná data Evropské ligy naznačují, že sázkaři preferují živé vysílání


Údaje naznačují, že obsah sázení v přímém přenosu má potenciál zvýšit míru zapojení publika o více než 5 000 %.

Nová data zveřejněná po finále Evropské ligy mezi Římem a Sevillou ve fotbalovém sportu odhalila pohled na preference publika pro služby živého vysílání.

Data odhalila, že živě vysílaný obsah sázení má potenciál zvýšit míru zapojení publika o více než 5 000 %.

Tento výzkum provedl producent audiovizuálního obsahu Sports Broadcast Media (SBM).

Analýza uvádí, že zákazníci během finále Evropské ligy poslali zprávy přímo sázkovým společnostem 50krát více ve srovnání s posledním dnem sezón La Ligy a Serie A.

Údaje naznačují, že poptávka po živém obsahu ve vysílací kvalitě, pokud jde o sportovní sázení, roste.

Alastair Ross, generální ředitel SBM, uvedl: „Finále velkých evropských pohárů a poslední dny velké pětky lig v Evropě jsou pro sázkové společnosti tradičně rušnými událostmi. Přesto tato nová analýza ukazuje, jaký je ostrý kontrast v úrovních zapojení publika mezi dobou, kdy společnosti poskytují zábavný a interaktivní obsah, ve srovnání s těmi, kde ne.

„Zdůrazňuje měnící se způsoby interakce fanoušků sázení s živými sporty a také výhody nabízené společnostem, které se této poptávce přizpůsobí.

„Když akce začíná, diváci chtějí být zaujatí, bavit se a slyšet jejich hlasy. Aktivně hledají špičkovou zábavu a odborné znalosti spolu s nejnovějšími daty, názory a cenami, jak se mění stav zápasu.“

Pravidelný přispěvatel Alex Czajkowski nedávno argumentoval podobným bodem v Květnové/červnové vydání Gambling Insider časopis.



Zdroj:www.gamblinginsider.com

Shrnutí

Nová data od Sports Broadcast Media ukazují, že živě vysílaný obsah sázení má potenciál zvýšit angažovanost publika o více než 5 000 % ve srovnání s jinými živými vysíláními. Analytická zpráva také zjistila, že během finále Evropské ligy bylo odesláno 50krát více zpráv sázkovým společnostem než během posledních dnů sezón La Ligy a Serie A. To naznačuje rostoucí poptávku po živém obsahu při sportovním sázení. Podle generálního ředitele Sports Broadcast Media Alastaira Rosse to poukazuje na změnu ve způsobech interakce sázejících s živým sportem a na výhody nabízené společnostem, které se přizpůsobí této poptávce.

Copyright © 2024, casinohazard.cz. Všechna práva vyhrazena.

Ministerstvo financí varuje: Účastí na hazardních hrách může vzniknout závislost! Pro účast na hazardních hrách musíte být starší 18 let a řádně registrován u společností vlastnících patřičné licence. Naše stránky mají pouze informativní charakter a nelze zde hrát za reálné peníze. Internetové stránky casinohazard.cz provozuje společnost inagami s.r.o. Všechny reklamní odkazy z tohoto webu odkazují pouze na společnosti, které drží platné povolení od MF ČR k provozování hazardních her podle zákona 186/2016 Sb.

O nás: inagami s.r.o. | Kontakt
Důležité adresy: Ministerstvo Financí | Národní stránky pro snížení hazardního hraní | Národní monitorovací středisko pro drogy a závislosti
Partnerské weby: Gamescenter.cz | Kontrola Tiketu | Casinohazard.cz