Sky Bet spouští iniciativu „Pro fanoušky“ ve spolupráci s Grey London


Tento krok si klade za cíl znamenat strategický posun od čistě zaměření na zážitek ze sázení k upřednostňování moderního zážitku pro fanoušky.

Sky Bet ve spolupráci s Grey London představil novou platformu značky s názvem „For the Fans“.

Kampaň „Pro fanoušky“ doufá, že naruší konvenční normy kategorií sázení tím, že podpoří smysluplnější spojení se svým publikem.

Iniciativa uznává, že sázkaři se zásadně identifikují jako fanoušci tohoto sportu, a snaží se tak uznat hluboké spojení mezi fanoušky a jejich týmy.

Zahájení kampaně, konceptualizované a realizované Grey London, zdůrazňuje oddanost fotbalových fanoušků a snaží se vykreslit autentické – a někdy i nekonvenční – aspekty fotbalového fanouška.

David Wigglesworth, ECD v Grey London, prohlásil: „Věříme, že fotbal je nejlepší, když jsou fanoušci v nejlepší formě, a když dáme fanoušky na první místo, oni dají na první místo nás. Tato filozofie byla jádrem transformace Sky Bet ze sázení na prvním místě na fanouška.

„Měli jsme to štěstí, že jsme vytvořili hluboké partnerství se Sky Bet, protože naším cílem je vybudovat dlouhodobou platformu na dalších pět let. Tato nová platforma bude prosvítat různými způsoby, než jsou pouhé reklamy.“

Leigh Peacock-Goodwin, vedoucí značky a sponzorství ve společnosti Sky Bet, dodal: „Přemístění značky, která byla tak úspěšná, vás vždy přinutí přemýšlet dvakrát, ale v kategorii, která se zdá vašemu průměrnému zákazníkovi nenabízí nic jiného nebo výrazného, ​​jsme věděli. nechtěli jsme následovat a potřebovali jsme zaujmout jiný postoj; přejít od značky, která je pro sázkaře, ke značce, která je pro fanoušky.“

Dříve v tomto roce, Sky Bet se také spojil s Incentive Games představit „Match 5“ – týdenní fotbalovou hru, která umožňuje fanouškům zapojit se do jejich oblíbených týmů Premier League.



Zdroj:www.gamblinginsider.com

Shrnutí

Sky Bet společně s agenturou Grey London uvedli novou platformu značky nazvanou „For the Fans“. Tato kampaň má za cíl posunout zaměření od sázení k modernímu zážitku pro fanoušky, aby podpořila spojení se svým publikem a uznala hluboké spojení mezi fanoušky a jejich týmy. Spuštění kampaně zdůrazňuje oddanost fotbalových fanoušků a chce vykreslit autentické aspekty jejich fandomu. Tvůrci věří, že fanoušci jdou na prvním místě a tato nová platforma bude mít vliv i mimo běžné reklamy. Tím chce Sky Bet ukázat odlišný postoj od tradičních sázkových společností a posílit spojení s fanoušky.

Copyright © 2024, casinohazard.cz. Všechna práva vyhrazena.

Ministerstvo financí varuje: Účastí na hazardních hrách může vzniknout závislost! Pro účast na hazardních hrách musíte být starší 18 let a řádně registrován u společností vlastnících patřičné licence. Naše stránky mají pouze informativní charakter a nelze zde hrát za reálné peníze. Internetové stránky casinohazard.cz provozuje společnost inagami s.r.o. Všechny reklamní odkazy z tohoto webu odkazují pouze na společnosti, které drží platné povolení od MF ČR k provozování hazardních her podle zákona 186/2016 Sb.

O nás: inagami s.r.o. | Kontakt
Důležité adresy: Ministerstvo Financí | Národní stránky pro snížení hazardního hraní | Národní monitorovací středisko pro drogy a závislosti
Partnerské weby: Gamescenter.cz | Kontrola Tiketu | Casinohazard.cz